Colt CZC.1,5 turbo
Η γνωστή σε όλους μας εταιρεία αυτοκινήτων Mitsubishi τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει μια πλήρη γκάμα αυτοκινήτων από άχρωμα οικογενειακά μέχρι και εκρηκτικά σπορ αυτοκίνητα -όπως το Lancer EVO- δεν μας αιφνιδιάζει τώρα που συμπληρώνει στην σειρά των colt το νέο coupe-cabriolet Colt CZC.
Δείχνει, παιχνιδιάρικο αφού ο συνεργάτης της Mitsubishi Motors από το 1997 ο γνωστός Pinifarina προσφέρει την τεχνογνωσία του στον τομέα του σχεδιασμού και του συστήματος της οροφής χωρίς να ξεχάσει να κορνιζάρει την υπογραφή του επάνω στο αμάξωμα. Το εξωτερικό του αυτοκινήτου είναι κομψό και γαμψό χαρίζοντας ταυτόχρονα καλή αεροδυναμική. Κοιτάζοντας το πίσω μέρος του αυτοκινήτου μας στο μυαλό μας έρχεται το Tigra και λιγάκι το 206, ενώ το μπροστινό μέρος είναι ξεχωριστώ με τα σχιστά αλλά μεγάλα φωτιστικά σώματα, τους όμορφα σχεδιασμένους και τοποθετημένους αεραγωγούς καθώς και το επιβλητικό σήμα της Mitsubishi να καμαρώνει στο κέντρο της μάσκας. Το εσωτερικό αρέσει πολύ αφού εκεί έχει γίνει πολύ καλή σχεδιαστική και ποιοτική δουλειά. Ο λευκός πίνακας οργάνων σε αντίθεση με το γκρίζο εσωτερικό χρωματισμό του αυτοκινήτου σε γοητεύει και σε χαλαρώνει τόσο ώστε να μην θέλεις να το αποχωριστείς. Έκπληκτοι θα μείνετε από την εργονομία του, αφού θα εντυπωσιαστείτε με τους χώρους αποθήκευσης όπως αυτό ενός μεγάλου μπουκαλιού νερού στο ντουλαπάκι του συνοδηγού όπου διατηρείται και δροσερό εφόσον φυσικά χρησιμοποιήσετε τον κλιματισμό.
Χρησιμοποιώντας το γνωστό σε όλα τα Colt αμάξωμα με το μεταξόνιο των 2.5μ η Mitsubishi μπόρεσε να χρησιμοποιήσει μια μεταλλική οροφή εξοικονομώντας παράλληλα χώρο και για μια δεύτερη σειρά καθισμάτων χωρίς όμως να παρέχει την απαραίτητη άνεση για μεγάλες αποστάσεις αρκεί βέβαια να είσαστε σχετικά μικρόσωμοι και όχι κλειστοφοβικοί.
Άνεση όμως –και με το παραπάνω θα σας χαρίσουν οι μπροστινοί χώροι σε οποιαδήποτε θέση και αν έχετε ρυθμίσει το κάθισμά σας. Η ρυθμίσεις του τριάκτινου τιμονιού και του μπακετ καθίσματος του οδηγού σε σχέση με την θέση του λεβίε του καλού κιβωτίου, μπορεί να μην είναι «αγωνιστικών προδιαγραφών» αλλά δεν θα σας εμποδίσουν να πραγματοποιήσετε μια ξεκούραστη, ασφαλή και άνετη διαδρομή. Το μακρύ μεταξόνιο, τα φαρδιά μετατρόχια και οι 16`` ζάντες προσφέρουν σταθερότητα στο αμάξωμα ενώ οι άριστα ρυθμισμένες για την χρήση αναρτήσεις με γόνατα Mc Pherson με αντιστρεπτική ράβδο εμπρός και άκαμπτο άξονα με αντιστρεπτική ράβδο πίσω, σε κερδίζουν με την σταθερότητα και τον έλεγχο που παρέχουν σε δρόμους χωρίς πολλές ανωμαλίες. Γιατί αν μετακινηθείτε σε οδόστρωμα με πολλές ανωμαλίες θα διαπιστώσετε ότι το αυτοκίνητο δεν απορροφά τις ανωμαλίες (βλέπε άκαμπτος άξονας), με συνέπεια κάποια τριξίματα να ακούγονται στο εσωτερικό του ενώ το πλαίσιο υποφέρει από ελαφρές στρεβλώσεις..
Όσο για τον τρόπο μετακίνησής του έχοντας ανοιχτή ή κλειστή την οροφή, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα προτιμήσω την ανοιχτή γιατί αν κλείσετε την οροφή μετά τα 120km ο θόρυβος είναι αρκετά δυνατός και ενοχλητικός, κάτι που δεν το περίμενα για να είμαι ειλικρινής.. Όμως οι μηχανικοί της εταιρίας για τον αυξημένο θόρυβο που διαπιστώσαμε μας διαβεβαίωσαν ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα της δοκιμής είναι προ-παραγωγής και ότι τα 150 αυτοκίνητα CZC 1.5 των 150ps που θα διαθέσουν προς πώληση στην χώρα μας από τον Ιούλιο μέχρι τέλος του χρόνου δεν θα έχουν κανένα θόρυβο.
Όταν τελικά φτάσει η ώρα να πατήσετε όλο το γκάζι στο πάτωμα ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.5cc MIVEC TURBO 150ίππων θα σας απογειώσει όχι μόνο λόγο της επιτάχυνσης 0-100km/h σε 8.4sec, αλλά και λόγω της ροπής των 210Nm/3500rpm που θα σας θυμίζει κάθε στιγμή ότι αυτό το γλυκό αυτοκινητάκι είναι… Mitsubishi. Οι οδηγοί που γνωρίζουν και δεν τους τρομάζουν οι ανωμαλίες του οδοστρώματος θα νοιώσουν ότι το αυτοκίνητο αυτό είναι στημένο για παίζει το ακριβές τιμόνι, τα δυνατά -αλλά απότομα φρένα (μέχρι να τα συνηθίσετε) και το καλό μηχανικό κιβώτιο 5ταχυτήτων.
Η γνωριμία μου με το CZC ήταν σύντομη στα πλαίσια μιας ημερήσιας παρουσίασης στον Πόρο( όπου την καρδία μου έκλεψε ένα νεογέννητο κατσικάκι-φωτογραφία) και έτσι δεν είχα τον χρόνο να ξεκαθαρίσω μέσα μου τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Εξωτερικά είναι ένα γλυκό –σχεδόν θηλυκό αυτοκίνητο, που κρύβει όμως μέσα του τα γονίδια της Mitsubishi.που κάνουν αισθητή την παρουσία τους τόσο στον κινητήρα, όσο και στο απόλυτο στήσιμο του αυτοκινήτου. Γνωρίζοντας ότι το αυτοκίνητο που οδήγησα ήταν προ-παραγωγής δεν θα σχολιάσω καθόλου την ποιότητα συναρμολόγησης του αυτοκινήτου και θα περιμένω με αγωνία να οδηγήσω το κανονικό μοντέλο για μεγαλύτερο χρονικό ώστε να το «νοιώσω» καλύτερα.
Ισμήνη Φαμπιάτου
6 Comments:
geia sas..
ithela na mathw kati perissotero gia to mitsubishi czc me ta 109 aloga..skeftomai na to parw..omws me problimatizei pou den exei esp..
k den gnwrizw kati gia ta repriz tou aytokinitou..
an exete kati perissotero tha to ektimousa ..
eyxaristw polu..:)
ant-mandi@hotmai.com
By antonis, at 12:55 AM
Δυστυχώς μην έχοντας οδηγήσει το αυτοκίνητο δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη- για τις επιδόσεις νομίζω ότι θα βρείτε ότι χρειάζεστε στο http://www.mitsubishi-motors.gr/. Εάν δεν έχει ESP- αυτό στην κατηγορία αυτή-δεν αποτελεί έλλειψη του εξοπλισμού αφού ακόμα δεν έχει καθιερωθεί από τον ανταγωνισμό. Το ESP όμως είναι …. στάνταρ σε κάθε οδηγό και καλό είναι να μάθετε να το εξασκήσετε κα να το χρησιμοποιείτε πριν καταφύγετε στα ηλεκτρονικά!
By if, at 9:41 AM
Γεια σας,θα ήθελα να αγοράσω ενα αυτοκίνητο στην κατηγορία του colt
του 'απλού' πεντάπορτου και ειναι η αληθεια ότι το συγκεκριμένο μοντέλο μου εχει τραβήξει την προσοχή όπως και το peugeot 207 (95ps,πεντάπορτο) και θα το εκτιμούσα πάρα πολύ να μου λέγατε την γνώμη σας.Θα ειναι και το πρώτο μου αυτοκίνητο και το ψάχνω παρα πολυ..
ευχαριστώ πολύ...
By aggeliki, at 10:45 PM
To Colt είναι ένα πολύ όμορφο, οικονομικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο, όμως νομίζω ότι το 207 είναι πιο κατάλληλο για εσάς. Είναι πιο ευρύχωρο, υπερτερεί σε χώρους, οδική συμπεριφορά αλλά είναι πιο βενζινοβόρο. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το όμορφο εσωτερικό που σίγουρα θα κερδίσει το γυναίκειο σας αισθητικό κριτήριο. Έστω λοιπόν και με μικρή διαφορά-για καθαρά υποκειμενικούς αισθητικούς λόγους - θα ψήφιζα 207.
By if, at 9:47 PM
esp , abs ,ebd,misinti,karembe εννοιες αγνωστες οταν οδηγουσα σαν φοιτητης ενα 318 Ε30 (με βεμπερ παρακαλω pierburg died) με χειμωνιατικα λαστιχα με χιονια μισο μετρο και "με την ευχη της μανας" οπως γραφουν πολλοι φορτηγατζηδες και μετα απο διο πεζοδρομια αγορασμενα σε τιμη κοστους μετα γουσταρα να βγαινω βολτες το χειμωνα...μονο ενα μειον ειχε εκεινο το Ε30 και τα μετεπειτα..δεν ειχαν υαλοκαθαριστηρες στα παραθυρα του οδηγου και του συνοδηγου πραγμα απαραιτητο αφου το παρμπριζ χρησιμοποιοταν ελαχιστα:)τεσπα...τα νεα ηλεκτρονικα βοηθηματα βοηθανε πολυ αλλα καλα ειναι να ασχοληθουμε και μονοι μας στο να κουμανταρουμε το αμαξι..εγω μονος μου επαιρνα το Ε30 και πηγαινα σε μια αλανα και μαθαινα πως να στριβω , 360 κλπ αλλα συνεχεια μεχρι που μου εγιναν ρεφλεξ...τωρα οδηγω ενα μπραβο του 97 που ουτε καν ABS εχει και το χειμωνα δεν εχω ουτε ενα περιστατικο (χτυπαω ξυλο) τωρα φετος να δω ποσο χιονι θα ριξει γιατι περισυ χαλαρα ειχαμε 45 εκ.
οσο για το αυτοκινητο το εχω οδηγησει σε τεστ ντραιβ (την κλειστη εκδοση οχι το καμπριο) και ειναι φοβερο..αρπαζει γρηγορα αλλα αυτου του τυπου αυτοκινητα λιγο με φοβιζουν..τεσπα..πολυ καλο το ριβιου ισμηνη οπως και τα μερη που φωτογραφισες..τι θα ελεγες να εκανες ενα ριβιου σε ενα old school αυτοκινητο..πχ.. Ε30 , αλφα 75 κλπ...
By Nikos MD, at 10:46 AM
Μεσ'την μοδα εισαι Ισμηνη!
Σουπερ η φουστιτσα σου!χαχαχ
Πολυ καλη η παρουσιαση περεπιπτοντως.
By Anonymous, at 6:18 PM
Post a Comment
<< Home