Daihatsu Cuore
Το Daihatsu Cuore βρίσκεται μαζί μας για πάνω από 40 χρόνια έχοντας διανύσει μια εντυπωσιακή πορεία που τεκμηριώνει απόλυτα το γιατί είναι σήμερα ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα πόλης. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1969 με το όνομα Fellow Max χρησιμοποιώντας τον δικύλινδρο δίχρονο κινητήρα 360κ.εκ. του αρχικού μοντέλου που ήταν γνωστό από το 1966 στην Ιαπωνία σαν Daihatsu 360. Αργότερα το 1977 με την παρουσίαση ενός τετράχρονου κινητήρα 550 κ.εκ μετονομάστηκε σε Max Cuore και κέρδισε και τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Στην «Μπανανία του 80» -που τιμωρούσε αυστηρά τα κυβικά εκατοστά- τα αυτοκινητάκια αυτά χάρη στην πρακτικότητα και την αξιοπιστία τους αυτά έδωσαν λύσεις τόσο στην αστική μετακίνηση όσο και στις οικογενειακές ανάγκες των ελλήνων. Οι καιροί άλλαξαν μαζί με τις ανάγκες μας και οδήγησαν στην δημιουργία πολλών κατηγοριών αυτοκινήτων ώστε να καλύπτονται όλες μας οι ανάγκες. Έτσι είδαμε αυτοκίνητα μικρά, μεγάλα, γρήγορα, εκτός δρόμου, εντός πόλεως, για ταξίδια, για πίστα- ακόμα και…αυτοκίνητα με δυνατότητα να μετατρέπονται σε υποβρύχια! Υπάρχουν όμως ορισμένα αυτοκίνητα που λειτουργούν σαν ένα τεράστιο «συγνώμη» ολόκληρης της αυτοκινητοβιομηχανίας για το γεγονός ότι ο σχεδιασμός των αυτοκίνητων τα τελευταία χρόνια καθορίζεται από τα marketing dept. –κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να μεγαλώσουν υπερβολικά σε διαστάσεις, βάρος και συνεπώς σε ανάγκες για καύσιμα. Αυτοκίνητα σαν το Smart και το νέο Cuore με την πρακτικότητα τους δείχνουν να έχουν επιλέξει έναν δρόμο φιλικό προς το περιβάλλον και τους κατοίκους της πόλης. Το νέο Daihatsu Cuore μπορεί να μην είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο της αγοράς, όμως όταν σκεφτείτε τα οικολογικά προσόντα του θα συμφωνήσετε ότι είναι σίγουρα ένα από τα πιο συμπαθητικά! Έχει χαμηλή ονομαστική κατανάλωση(4.4 Λιτρα/100), μικρές διαστάσεις (3,47μ.), κορυφαίες επιδόσεις(0-100 σε 11,1 και 160 χλμ τελικής) απίστευτους εσωτερικούς χώρους και φυσικά μια φιλική εμφάνιση. Η φατσούλα με τα μεγάλα φωτιστικά σώματα και τις χορταστικές καμπύλες του καπό θυμίζει χαμογελαστό καρτούν με μεγάλα κόκκινα μαγουλάκια! Για εμένα είναι πολύ όμορφή, ιδιαίτερα γλυκιά και συμπαθητική κάνοντας το μικρό αυτοκίνητο να ξεχωρίζει . Από το πλάι το χαμηλό καπό και το ψιλόλιγνο σουλούπι που θυμίζει MPV σε σμίκρυνση δεν κολακεύουν το αυτοκίνητο, όμως αφήνουν να φανούν οι λόγοι για τους οποίους το Cuore είναι σήμερα ο πρωταθλητής στην εκμετάλλευση των χώρων. Οι μικροί τροχοί που απαιτούν μικρούς θόλους, το μεταξόνιο των 2,5 μέτρων που τοποθετεί τους τροχούς οριακά στις άκρες του αμαξώματος, η μετατοπιση της καμπίνας των επιβατών προς τα εμπρός και το μεγάλο ύψος της, είναι μόνο μερικά από τα μυστικά της επιτυχίας. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι αρκετά συνηθισμένο και αποτελεί το λιγότερο εμπνευσμένο τμήμα του αυτοκινήτου. Ανοίγοντας την πόρτα δεν μπορείς να προσπεράσεις τον πανέμορφο πίνακα οργάνων και την γενική αίσθηση ποιότητας του ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων, που θα ταίριαζε άνετα σε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο, διαθέτει ένα μεγάλο κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο με τελική ένδειξη τα 220 χλμ(!)και φιλοξενεί και την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Δπλά του -αριστερά και δεξιά σε μικρότερο μέγεθος – υπάρχει το στροφόμετρο και το όργανο με την ένδειξη της στάθμης της βενζίνης. Και τα τρία όργανα πλαισιώνονται από ένα νικελένιο στεφάνι, είναι πολύ ευκρινή και φωτίζονται διαρκώς από έναν χαλαρωτικό πορτοκαλί φωτισμό. Η κεντρική κονσόλα- με το ηχοσύστημα στην κορυφή της και τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού στο κάτω μέρος της, είναι ενδιαφέρουσα σε σχεδιασμό και πρακτική στην χρήση της. Τα πλαστικά είναι σκληρά στην αφή, αλλά έχουν μια ποιοτική όψη που κερδίζει το μάτι. Εννοείται ότι η ποιότητα συναρμολόγησης είναι κορυφαία και ότι στο εσωτερικό δεν ακούγεται κανένας τριγμός. Η θέση οδήγησης έρχεται εύκολα στα μέτρα του οδηγού αφού τόσο το τιμόνι, όσο και το κάθισμα ρυθμίζονται πλήρως. Η ορατότητα είναι καλή και μόνο πολύ ψηλοί οδηγοί (πάνω από 1,85) θα νοιώσουν ότι το παρμπρίζ τους περιορίζει, χωρίς όμως σε καμία περίπτωση το κεφάλι τους να ακουμπά στον ουρανό. Οι πίσω πόρτες ανοίγουν διάπλατα στις 90ο διευκολύνοντας την είσοδο στο εσωτερικό, αλλά και την τοποθέτηση μωρών στα παιδικά καθισματάκια. Μπαίνοντας στο πίσω μέρος του αυτοκίνητου- χάρη στο σύστημα που μετακινεί το πίσω κάθισμα κατά 25 ολόκληρα εκατοστά, οι χώροι για τους πίσω επιβάτες μπορεί να είναι από περιορισμένοι (όμως με χώρο αποσκευών 300 λίτρων χωρίς να πέσει το κάθισμα) μέχρι και εξωπραγματικά άνετοι με το ανάλογο βέβαια κόστος στον χώρο αποσκευών. Στην πιο άνετη ρύθμιση των πίσω καθισμάτων, όπου στο πορτμπαγκάζ χωράνε με δυσκολία τα ψώνια ενός διημέρου, ο χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια των δύο πίσω επιβατών θυμίζει λιμουζίνα! Πρέπει να το δείτε για να το πιστέψετε, οπότε σας προτείνω έτσι για την εμπειρία να επισκεφτείτε μια έκθεση της Daihatsu και να παίξετε με το πίσω κάθισμα. Σε σχέση με το μήκος του αυτοκίνητου, η οι εσωτερικοί χώροι του αυτοκινήτου είναι πραγματικά απίστευτοι! Σε ότι αφορά τον χώρο του κινητήρα, εκεί θα βρούμε το ίδιο τρικύλινδρο διαμάντι που βρίσκεται κάτω από το καπό αρκετών μοντέλων της PSA/ Toyota που για την περίσταση αποδίδει 70 ολοζώντανους – αλλά και …φωνακλάδικους ίππους. Ο κινητήρας αυτός είναι ζωντανός από πολύ χαμηλά και σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του αυτοκίνητου που φτάνει τα 765 κιλά αποδεικνύεται σβέλτος και οικονομικός. Είναι φτιαγμένος για να κινείται μέσα στην πόλη με αποτέλεσμα να έχει δοθεί έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι λαχανιάζει στις ψηλές στροφές. Το κιβώτιο ταχυτήτων από την άλλη με προβλημάτισε τόσο και από την ασάφεια που παρουσιάζει ο επιλογέας, όσο και από την μακριά του κλιμάκωση στις τρεις τελευταίες σχέσεις.. Η 1η και η 2α είναι κοντές όπως αρμόζει σε ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, όμως από την 3η και μετά οι σχέσεις γίνονται απότομα μακριές. Έτσι η 5η φτάνει να έχει 39 χιλιόμετρα για κάθε 1000 σαλ- κάτι που σημαίνει ότι εάν ο κινητήρας μπορούσε να γεμίσει, το Cuore θα έφτανε τα 240-250 χλμ/ω!! Καταλαβαίνω ότι χάρη σε αυτή την 5η το αυτοκίνητο πετυχαίνει την τυποποιημένη κατανάλωση των 4,4 λίτρων, αλλά η κλιμάκωση είναι τόσο μακριά που την κάνει άχρηστη μέσα στην πόλη-ενώ πολύ δύσκολα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον αυτοκινητόδρομο και μονό σε ίσιο δρόμο. Στην πράξη λοιπόν μέσα στην πόλη το Cuore χρησιμοποιεί τις τρεις πρώτες σχέσεις - άντε και την 4η κατεβαίνοντας την Κηφισίας –καταναλώνοντας κατά μέσο όρο 6,8-7,4 λίτρα/ 100 χλμ. Στον αυτοκινητόδρομο με λίγη προσπάθεια (σταθερά 100-120 χλμ με ελαφρύ πόδι) θα μπορέσετε να καταναλώσετε και 6 λίτρα/100χλμ. Στον τομέα των αναρτήσεων η Daihatsu χρησιμοποίησε την δοκιμασμένη συνταγή των γόνατων McPherson με αντιστρεπτική εμπρός και έναν ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Η σκληρή και κάπως ξερή στην λειτουργία ανάρτηση ήταν υποχρεωτική επιλογή καθώς το ψηλό και στενό αυτοκίνητο θα πρέπει να ανταπεξέλθει στα Σουηδικά τεστ .. «αποφυγής ταράνδου» χωρίς να ανατρέπεται. Το τιμόνι είναι άμεσο και παρέχει καλή αίσθηση, ενώ τα φρένα θα ανταπεξέλθουν σε κάθε δοκιμασία εντός των τειχών της πόλης. Στην πόλη το μικρό αυτοκίνητο βρίσκεται στο στοιχείο του και με το κοφτερό τιμόνι και τις μινιμαλιστικές του διαστάσεις συχνά παίρνει την μπουκιά(..την θέση στάθμευσης εννοώ!) μέσα από το στόμα των Smart! Αυτό συνέβη όταν πάρκαρα το αυτοκίνητο σε μια μικρή θέση στάθμευσης που είχε σταμπάρει ένας κάτοχος Smart για δική του. Η έκπληξη του έγινε ακόμη πιο έντονη όταν είδε να βγαίνουν από μέσα τέσσερις άνθρωποι-εκ των οποίων οι δύο πίσω ήταν πάνω από 1,87 μ! Το Cuore χωράει παντού και χωράει τα πάντα! Στο εσωτερικό δεν τρίζει τίποτα και παρά την σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης και τους μικρούς τροχούς το αυτοκίνητο περνά από τις ανωμαλίες μέσα στην πόλη χωρίς να κουράζει. Το μόνο που μπορεί να ενοχλήσει είναι οι κραδασμοί του τρικύλινδρου κινητήρα στο ρελαντί, που κάνουν τον επιλογέα να συντονίζεται. Ο πίσω άξονας δεν παρουσιάζει αναπηδήσεις, ενώ και η καλή ηχομόνωση δεν επιτρέπει στους εξωτερικούς θορύβους να φτάσουν στα αυτιά των επιβατών, κάτι που σε συνδυασμό με τα ποιοτικά υλικά του εσωτερικού προσφέρουν μια πρωτοφανή για την κατηγορία άνεση. Ο θορυβώδης κινητήρας φυσικά κάνει αισθητή την παρουσία του διαρκώς -όσο το Cuore κινείται στην πόλη μέσα στην πόλη, όμως στον αυτοκινητόδρομο χάρη στην μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου γίνεται αρκετά πιο ήσυχος και πολιτισμένος. Το Cuore δεν φτιάχτηκε για να ταξιδεύει και αυτό θα πρέπει να το έχει ο οδηγός συνεχώς στο μυαλό του και να μην παρασυρθεί από τον δυνατό κινητήρα που εύκολα θα κάνει το ταχύμετρο να δείξει 160χλμ/ω. Με αυτές τις ταχύτητες όταν το αυτοκίνητο χρειαστεί να στρίψει τότε θα γείρει πολύ, όμως το πρόβλημα είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσίας. Ουσιαστικό πρόβλημα θα μπορούσε να θεωρηθεί η ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους εάν παραβλέψουμε το γεγονός ότι το Cuore είναι ένα αυτοκίνητο πόλης. Στους πιο «κλειστούς» δρόμους το Cuore αν το πιέσετε μέσα στα πλαίσια της λογικής, θα γείρει και πάλι πάρα την αντιστρεπτική ράβδο ,ενώ θα υποστρέψει σχετικά γρήγορα στην στροφή-όμως μόλις αφήσετε το πόδι σας από το γκάζι θα επανέλθει στην θέση της ισορροπίας χωρίς παρατράγουδα. Πέρα από την λογική... το Cuore με έναν καλό οδηγό έχει πολύ πλάκα! Μόλις ξεπεράσετε τον φόβο των κλίσεων στις στροφές θα βρείτε ότι το πίσω μέρος με την βοήθεια των φρένων ανοίγει την τροχιά του και με την συνεργασία του ζωηρού κίνητρα το Cuore πλασάρεται εύκολα στις στροφές. Δεν θα κινηθείτε γρήγορα σε απόλυτα νούμερα- και τα πάντα θα μοιάζουν να συμβαίνουν σε αργή κίνηση κάτι που όπως καταλαβαίνετε είναι διασκεδαστικό! Σε αυτούς τους ρυθμούς –όπως είναι αναμενόμενο από ένα αυτοκίνητο πόλης-τα φρένα είναι εκείνα που θα σας κόψουν το χαμόγελο καθώς παρά την καλή τους αίσθηση και δύναμη, τελικά κουράζονται γρήγορα. Συμπερασματικά, το Cuore είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο που στα γονίδια του έχει την ιστορία 40 χρόνων του μεγαλύτερου Ιάπωνα κατασκευαστή μικρών αυτοκινήτων. Έχει μοναδική ποιότητα στο εσωτερικό και χώρους πέρα από κάθε φαντασία. Είναι αξιόπιστο και οικονομικό, όμως επειδή κατασκευάζεται στη Ιαπωνία είναι ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό του. Φτάνει όμως να ζήσετε για λίγο καιρό μαζί του μέσα στην πόλη για να καταλάβετε ότι η ζωντάνια και ο χαρακτήρας του θα σας αποζημιώσει για τα επιπλέον Ευρώ που δαπανήσατε. Το Cuore χωρίς πολλά λόγια επαναπροσδιορίζει με την ποιότητα και τον χαρακτήρα του αυτοκίνητου της πόλης-και για αυτό πάρα την κάπως αυξημένη τιμή βρίσκεται με άνεση στην κορυφή της κατηγορίας του.
Δεν με ευχαρίστησε
- Το μακρύ κιβώτιο ταχυτήτων με την ασαφή αίσθηση
- Ο θορυβώδης κινητήρας
Θα θυμάμαι
- Το δυνατό και οικονομικό κινητήρα
- Τους απίστευτους χώρους και την ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό.
13 Comments:
Καλό είναι και πιστέυω ότι έχει τους μεγαλύτερους χώρους της καηγορίας ομως θα προτιμουσα το 107 σε αυτά τα χρήματα. Παρόλα αυτά και με την απόσυσρση λτης Daihatsu λέω να πάω να το δω τι λέτε αξίζει?
By Anonymous, at 1:23 AM
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω το έξεις.Θα κάνω καθημερινά την απόσταση Αθηνα Κινέττα είμαι κάτοχος ενός Corsa OPC αλλα λόγο κατανάλωσης θα πάρω ένα δεύτερο αμάξι Το μονο που με απασχολεί είναι η όσο πιο μικρή κατανάλωση για αυτή την Διαδρομή εθνικό οδό αθηνών κορίνθου με μια ταχύτητα 80-100 χιλιομετρων ανά ώρα.
Τη αμάξι είναι κατάλληλο και ποσα κυβικά? είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο ,μήπως επειδή είναι λίγα κυβικά θα κει παραπάνω στην Εθνική οδό ?
Ευχαριστώ παρα πόλη κυρια Φαμπιάτου
By Kangourosauros, at 6:08 PM
Το Cuore με προσεκτική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο μπορεί εύκολά να κάψει κάτω από 6 λίτρα/100, οπότε αποτελεί την κορυφαία επιλογη. Κοιτάξτε και το μικρό Matiz αλλά και το Hyundai i10 που είναι και πιο φτηνό.
By if, at 7:45 PM
Καλησπέρα κ μπράβο για την πολύ όμορφη και "πραγματική" παρουσίαση. Θα ήθελα να ρωτήσω εαν γνωρίζεται την κατανάλωση της αυτόματης έκδοσης. Το προορίζω για αυστήρά εντός της πόλης. Ο πωλητής μου είπε οτι σε συνθήκες μεγάλης κίνησης το αυτόματο μπορεί να κάψει κ λιγότερο!! Ισχύει κάτι τέτοιο;
Επίσης εαν έχετε ακούσει κάτι για την αξιοπηστεία του αυτόματου. (πλήρως αυτόματο 4ταχυτο)
Ευχαριστώ
Σταύρος
By Anonymous, at 6:02 PM
Το Cuore Auto δεν το έχω οδηγήσει όμως πριν λίγες ημέρες παραλάβαμε στην οικογένεια το δικό μας Sirion 1.3 με αυτόματο κιβώτιο για χρήση αποκλειστικά μέσα στην πόλη. Γνωρίζω ότι πρόκειται για ένα διαφορετικό αυτοκίνητο από το Cuore, όμως αυτό που βλέπω για την ώρα είναι ότι καίει ξεκάθαρα περισσότερο από το Manual 1,3 που είχα δοκιμάσει πέρσι. Το κιβώτιο είναι κάπως ράθυμο, όμως σε βοηθά να ηρεμήσεις και να οδηγήσεις χωρίς άγχος μέσα στην πόλη. Το αυτόματο είναι σίγουρα η πιο σωστή επιλογή και θα το λατρέψετε! Στην ερώτηση σας λοιπόν νομίζω ότι η απάντηση είναι ότι θα καίει περισσότερο, όμως το αξίζει!
By if, at 8:34 PM
Καλημέρα κ σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Ελπίζω να μην γίνομαι κουραστικός αλλά χρειάζομαι τα φώτα σου κ για το θέμα "αυτόματο κ συντήρηση".
Ειλικρινά έχω απογοητευτεί από τις "γνώσεις" των πωλητών της κάθε αντιπροσωπείας, με αποτελέσμα να μου έχουν κάνει το μιαλό σαλάτα κ να δυσκολεύομαι να αποφασίσω. Οι ερωτήσεις μου:
1. Τελικά το απλό αυτόματο έχει δισκο πλατό η δεν έχει?
2. Χρειάζεται κάποια ειδική συντήρηση?
3. Αληθεύει οτι εαν πάθει κάτι τότε πας για επισκευή πολλών χιλιάδων ευρώ?
4. Είναι πιο αναξιόπιστο από το χειροκείνητο?
5. Αληθεύει ότι σε στροφές μπορεί να γίνει κ επικύνδηνο γιατί μπερδεύεται?
Ειλικρινά κρέμομαι απο τα χείλη σου για να πάρω την μεγάλη απόφαση και σε ευχαριστώ προκαταβολικά.
Σταύρος
By Anonymous, at 10:57 AM
Φιλέ Σταυρο,
Απαντώ σε ότι γνωρίζω:
1, Το αυτόματο του coure δεν έχει δίσκο πλατό όπως για παράδειγμα το σειριακό του C2, αλλά μετατροπέα ροπής, οπότε δεν υπάρχει θέμα φθοράς τους γιατί απλά δεν υπάρχουν! Τον ρόλο τους τον αναλαμβάνουν τα ειδικά λάδια που βρίσκονται μέσα στο κιβώτιο.
2, Δεν χρειάζεται καμία ειδική συντήρηση, απλά αντί για βαλβολίνες του κιβωτίου θα πρέπει να βάζετε τα ειδικά λάδια στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Οι αλλαγές προβλέπονται στην ρουτίνα της συντήρησης.
3, Μπορεί και να είναι έτσι, όμως το ίδιο ισχύει με ένα σπασμένο χειροκίνητο κιβώτιο.
4, Με φυσιολογική χρήση είναι το ίδιο. Αρκεί να περιμένετε να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο για να αλλάξετε θέση λειτουργίας και όλα τα άλλα τα έχουν σκεφτεί οι άνθρωποι της Daihatsu για εσάς. Μην αγχώνεστε γενικά με την αξιοπιστία των Daihatsu-γιατί ούτος ή άλλως είναι κορυφαία.
5, Ο τρόπος λειτουργίας του συγκριμένου αυτόματου δεν είναι και ο καλύτερος για να οδηγήσετε σε δρόμους με στροφές -και πράγματι μπερδεύεται αν δεν οδηγείτε με ρυθμό ή εάν είστε απότομος με το γκάζι, αλλά είναι απόλυτα ικανοποιητικός για την αστική χρήση που σχεδιάστηκε το coure. Αν έχετε αγωνιστικές ανησυχίες υπάρχει και δυνατότητα χειροκίνητης χρήσης των σχέσεων-οπότε υπάρχει πάντα λύση.
Σας παρακαλώ μην κρέμεστε από τα χείλη μου γιατί αγχώνομαι!! Δεν ξέρω και πολλά πράγματα σε ότι αφορά τα τεχνικά θέματα…
ΥΓ. Να το πάρετε!!
By if, at 12:25 PM
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.
Ανοιξαν λίγο τα ματάκια μου.
Δεν εχω αγωνιστικές ανησυχίες! Το cuore προορίζεται για χρήση μόνο μέσα στην πολή. Αμα με τσιμπήσει μύγα έχω ενα Φοκους.
Για το πηγαινε έλα στην δουλεία μου κάνω σε καθημερινη βάση Χολαργο-Καλλιθέα μέσα στο κέντρο. Ευελπιστώ ότι με το αυτόματο θα "ηρεμήσω" απο το καθημερινό μποτιλιάρισμα.
Το αμαξάκι θα το πάρω σίγουρα για 3 λόγους.
1. Το συρόμενο κάθισμα (απλά θεικό)
2. Μικρές διαστάσεις αρα πιο εύκολα παρκάρισμα.
3. Τις πόρτες που ανοίγουν διάπλατα και είμαι σιγουρος ότι το βάλε βγάλε του γιού μου στο καθισματάκι του θα γίνει απλή υπόθεση.
Ασε που απο την στιγμή που είπα οτι θα πάρω 2ο μικρό, βλεπω συνέχεια στην δουλειά μου ένα κοκκινο αυτόματο (όπως το θέλω δηλαδή) που μου "μιλαει" καθημερινά.
Σε ευχαριστώ πολύ, συγχαρητήρια για το εξαιρετικό σου site και μην αγχώνεσαι. Οι "πραγματικές" απόψείς είναι πλέον στην εποχή μας ατόφιο χρυσαφι.
By Anonymous, at 12:53 PM
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες, όμως όταν αναφέρεις οτι "μπερδεύεται" το αυτόματο τί ακριβώς σημαίνει αυτό; Και άν μιλάμε για επαρχιακή-νησιώτικη πόλη με τις όχι λίγες στροφές μπορεί να είναι καθοριστικό στοιχείο αυτό για να σε κατευθύνει σε χειροκίνητο κιβώτιο;
ευχαριστώ και συγχαρητήρια για το "ανθρώπινο πρόσωπο " του site με τις παραδεκτές και επιτέλους ανθρώπινες αδυναμίες αφού δεν μπορούμε να τα ξέρουμε όλα
Καλή δύναμη και συνέχεια
Βασίλης
By Anonymous, at 12:02 PM
Διαβαστε την παρουσιάση του δικού μου Sirion 1,3 Auto http://fabiatou.com/2008/09/daihatsu-sirion-13-auto.html
Έχει το ίδιο κιβώτιο με το Cuore και νομίζω ότι θα απαντησεις στις απορίες σας.
ΙΦ
By if, at 10:54 PM
Μετά από περίπου έναν χρόνο, πού έχουν σταθεροποιηθεί οι καταναλώσεις του?
Το έχω ερωτευτεί αυτό το αυτοκινητάκι! Έχω πολύ έντονες οικονομικές και περιβαλλοντικές ανησυχίες και θεωρώ πολύ σημαντικό το γεγονός της μικρής κατανάλωσης και ρύπων. Εξετάζω όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας, αλλά οι τιμές δεν μεταβάλλονται τραγικά (έτσι κι αλλιώς με δόσεις θα αγοράσω) οπότε σκέφτομαι ότι αξίζει κανείς να δώσει τα ~1000€ διαφοράς για το cuore σε σχέση πχ με το picanto, ειδικά αν είναι να τα εξοικονομεί στα καύσιμα!
Με προβληματίζει κάπως η συμπεριφορά εκτός πόλης, μιας και κινούμαι συχνά σε αυτοκινητόδρομους (μένω σε προάστιο της Αθήνας) αλλά πέραν τούτου θέλω να ταξιδεύω σχετικά συχνά προς Πάτρα ή σε κοντινές εξορμήσεις..... Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, ΟΚ, αλλά φαντάζομαι ότι το σύνολο του cuore δεν είναι απογοητευτικό σε εκδρομούλες, έτσι?
By Linux User, at 6:13 PM
Ειμαι κατοχος cuore '08 εχω παει θεσσαλονικη (2 φορες) Αράχωβα (4φορες) Πατρα και Αιγιο 2φορες το χρονο μιας κ εχω σοι εκει και μενω Λουτρακι ,εχει φτασει τα 93500χλμ με ολα τα σερβις κανονικα και δε εχει παθει κατι(αλλαζω λαδια νωριτερα γτ το πιεζω λιγο ) και να προσθέσω οτι απο τα 75000χλμ κ μετα το μικρο cuore to δουλευω ψηλα (5,000- 6,600 κοφτη) και δε εχει ακουστη βαλβιδα που στα χιλιαρακια αν τα πας τσιτα ειναι το πρωτο πραγμα που σε αφηνει χρονους κ κοπαναει.Οποτε μην το φοβασαι πηγαινε οπου θες δε συγκρινετε με κανενα C1 aygo picanto γτ πολυ απλα κανενα δε καει 10 ευρω Λουτρακι -The Mall athens 140χλμ αποσταση με 110-120 κοντερ και κανενα δε εχει τους χορους του ,ειναι μονοδρομος στα μικρα σε επιδωσεις για τα κυβικα του και χωρους αξιοπιστια και πρακτικοτητα .Το μονο μειων ειναι η αναρτηση στα 65,000 δακριζει και οπως ειπαν περνει μεγαλες κλισεις αλλα με ενα σετ Kayaba h οτι αλλη aftermarket εχουν βγαλειστο εμποριο εξαφανιζεται το προβλημα οτι αλλη ερωτηση εχετε σχετικα με το αυτοκινητο ρωτηστε εχω ασχοληθει αρκετα και σε θεμα βελτιωσεις αλλα κ συντηρισης κ ανταλακτικων
By Anonymous, at 11:13 AM
Καλημέρα, το έχω και εγώ από το 2010, σε αυτόματο, για την πόλη είναι απλά μοναδικό. Έχουμε κάνει και λίγο πιο μεγάλες διαδρομές χωρίς κανένα πρόβλημα . Έχει τεράστιους χώρους πίσω, πιο μεγάλους από το μεγάλο αυτοκίνητο (Subaru forester 2.5 του 2005). Μπορώ να το συγκρίνω με ένα smart που είχα πριν. Το Cuore έχει πολύ καλή ανάρτηση, δεν πηδάει στα σαμαράκια όπως το σμαρτ, το αυτόματο κιβώτιο του είναι χρόνια μπροστά σε σχέση με το σμαρτ, δεν κινδυνεύεις να φρενάρεις στην γλίτσα, σε σχέση με το σμαρτ, είναι λίγο καλύτερο στον πλευρικό άνεμο σε σχέση με το σμαρτ. Χάνει όμως απίστευτα σε prestige σε σχέση με το σμαρτ. Με τα 2 παιδικά καθίσματα πίσω σε κοιτάνε κάπως σαν τον κακομοίρη ……… Σε σχέση με τα 3 ίδια toyta aygo κλπ έχει σαφώς πιο πολλούς χώρους μέσα, η μέρα με την νύχτα, αλλά είναι λιγότερο όμορφο ……. Επειδή το είχα ψάξει πάρα πολύ, γι αυτό που ήθελα, αποκλειστικά μέσα στην πόλη και άνετο για τα παιδιά και ξεκούραστο στην οδήγηση, είναι η καλύτερη επιλογή. Τώρα εάν είχε και κανένα άλογο παραπάνω (το forester έχει 230) δεν θα έλεγα όχι ……. Μετά από 35.000 χλμ, δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, κάτι ακούγεται από την ανάρτηση μπροστά, κάτι σφίξανε, για να δούμε πως θα πάει …… όσο για την κατανάλωση, αποκλειστικά μέσα στην πόλη και με κίνηση, το αυτόματο δεν πέφτει κάτω από τα 7,8 με 7,5 λίτρα……
By Unknown, at 12:03 PM
Post a Comment
<< Home