Fabiatou.com

Tuesday, July 10, 2007

Kia Ceed 1.4

Το KIA Ceed αποτελεί το πρώτο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της Κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού είναι σχεδιασμένο στην Γερμανία και κατασκευάζεται στην Σλοβακία. Η εμφάνιση του- ίσως επειδή θυμίζει πάρα πολύ τη προηγούμενη Corolla -είναι ιδιαίτερα αποδεκτή στο ευρωπαϊκό κριτήριο ομορφιάς. Οι ομοιότητες όμως στην εξωτερική εμφάνιση με ένα παλαιότερο μοντέλο της Toyota δεν σημαίνουν σε καμία περίπτωση ότι το Ceed δεν είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο-μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Με μήκος 4,235μ, με ένα μεταξόνιο που φτάνει τα 2,65 μέτρα και με μια σχεδίαση που πετυχαίνει υψηλή βαθμολογία στην εκμετάλλευση των χώρων, «το πιο καλό ΚΙΑ όλων των εποχών» παρέχει άνετους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους. Μέσα στο πορτμπαγκάζ των 340 λίτρων χώρεσαν με άνεση το καροτσάκι και τα συμπράγκαλα του γιου μου και ξεκινήσαμε όλοι μαζί για ένα πολύ όμορφο σαββατοκύριακο στην Κορώνη. Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι κάπως μπερδεμένα και δεν αναφέρομαι τόσο στον εξοπλισμό που ενώ είναι πλήρης λείπουν τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αλλά σε μια περίεργη συνύπαρξη κάποιων ποιοτικών και αρκετών φτηνών πλαστικών. Το ταμπλό είναι ποιοτικό και φτιαγμένο από ένα καλής υφής μαλακό πλαστικό, αλλά τα πλαστικά πάνω στα οποία δεν πέφτει το μάτι-όπως για παράδειγμα τα πλαϊνά στις πόρτες- είναι φτηνά και κακοφινιρισμένα.. Επιπλέον ένα περίεργο τρίξιμο στο κέντρο του ταμπλό(μάλλον από τους αεραγωγούς) μας συνόδεψε σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού … τσακίζοντας μας τα νεύρα! Ενημερώθηκα ότι αυτό δεν συμβαίνει σε αλλά Ceed και ότι αυτό ήταν ένα αποκλειστικό «feature» του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Η σχεδίαση του πίνακα οργάνων αλλά και της κονσόλας που περιλαμβάνει τον υπολογιστή ταξιδιού, τον κλιματισμό και το ενσωματωμένο MP3, είναι και όμορφη και εργονομική. Η διακριτική εμφάνιση του Ceed με τις σιδερένιες ζάντες και τα μάλλον άσχημα τάσια -να κρύβουν από πίσω τους τέσσερα δισκόφρενα- δεν σε προετοιμάζουν ότι το Ceed έχει μια πολύ σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση με γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Ο κινητήρας του αυτοκινήτου που οδήγησα ήταν ο μικρότερος της σειράς και είναι φυσικά δεκαεξαβάλβιδος 1,4 λίτρων και έχει απόδοση 109 ίππων στις 6,000 σαλ. Η ροπή των 137 Νm αποδίδεται στις 5,000, αλλά χάρη στην κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων το αυτοκίνητο μοιάζει –και είναι- σβέλτο και ζωντανό. Παράλληλα ενώ η κατανάλωση στο ταξίδι δεν ξεπέρασε τα 7,5 λίτρα ανά 100 χλμ, οι επιδόσεις και η γενικότερη αίσθηση που έδινε το αυτοκίνητο με έκαναν να κοιτάξω την άδεια κυκλοφορίας για να πεισθώ ότι ο κινητήρας δεν ήταν 1,600κ.εκ. Ο μικρός κυβισμός θα φανεί μόνο όταν βρεθείς σε μια ανηφόρα με λάθος σχέση στο κιβώτιο, όπου τα 1200 κιλά που ζυγίζει το ΚΙΑ θα φέρουν σε δύσκολη θέση τους 109 ίππους του μοτέρ. Παρόλα αυτά μόλις κατεβάσεις την σωστή σχέση στο θετικό και με πολύ καλό κούμπωμα (αλλά με μεγάλες διαδρομές στον λεβιέ) κιβώτιο ταχυτήτων θα διαπιστώσεις ότι το μικρό μοτεράκι θα αρχίσει και πάλι να τραβά και να σε εντυπωσιάζει με την προθυμία του. Στο ταξίδι το αυτοκίνητο θα διατηρήσει παντού τα 160 ενώ μέχρι εκείνη την ταχύτητα είναι ήσυχο και σταθερό. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση χωρίς να είναι βαρύ, ενώ η μαλακές αντιστρεπτικές ράβδοι επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να παίρνει αρκετά αυξημένες κλίσεις -που τελικά επηρεάζουν την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου κάνοντας το υποστροφικό. Για υπερστροφή δεν γίνεται κανένας λόγος αφού πραγματικά πρέπει να καταφύγεις σε αγωνιστικές ταρζανίες για να ανησυχήσεις τους πίσω πολλαπλούς συνδέσμους. Το Ceed είναι ασφαλές- αν και για κάποιο περίεργο λόγο σε ταχύτητες κοντά στην τελική του ξαφνικά χάνει την συμπαγή αίσθηση που έχει μέχρι τα 160. Αυτό ακόμα δεν το έχω αποκωδικοποιήσει αλλά μάλλον οφείλεται στην ρύθμιση της ανάρτησης Στα κλειστά κομμάτια το αυτοκίνητο δίνει μια ακόμα καλύτερη αίσθηση και -τηρουμένων των αναλογιών- προδιαθέτει τον οδηγό του να κινηθεί γρήγορα. Το μόνο που μπορεί να συμβεί εάν το παρακάνεις, είναι το αυτοκίνητο να υποστρέψει προοδευτικά και το μόνο που θα χρειαστεί είναι να αφήσεις λίγο το γκάζι για να επανέλθει το αυτοκίνητο στην τάξη. Η πίσω ανάρτηση δουλεύει υποδειγματικά και μένει ανεπηρέαστη στις μικρές ανωμαλίες που θα συναντήσει μέσα στις στροφές, αλλά σε κάποια «χασίματα» της ελληνικής ασφάλτου θα τερματίσει εύκολα αποσταθεροποιώντας το αμάξωμα. Σε γενικές γραμμές πάντως θα έλεγα ότι το αυτοκίνητο με εντυπωσίασε με την ισορροπημένη οδική συμπεριφορά που καταφέρνει να είναι ταυτόχρονα και άνετη και ασφαλής. Τα φρένα με τέσσερα δισκόφρενα είναι δυνατά και ακούραστα- και μόνο το απότομο αρχικό δάγκωμα απαιτεί μια μικρή συνήθεια. Στην επιστροφή μέσο του δρόμου καρμανιόλα - από Μεγαλόπολη στην Τρίπολη- με προσπέρασε ένα KIA RIO το οποίο νόμιζε ότι πήγαινε γρήγορα και το ακολούθησα για να συγκρίνω την συμπεριφορά των δύο αυτοκινήτων. Ημέρα με νύχτα! Δεν δυσκολεύτηκα να διαπιστώσω πόσο μεγάλη πρόοδο έχει κάνει η Κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία στον τομέα των αναρτήσεων. Ενώ εγώ έστριβα ήρεμα και απαλά για να μην τρομάξω το μωρό, μπροστά μου ο άκαμπτος άξονας της πίσω ανάρτησης του Rio έδινε ρεσιτάλ αστάθειας καθώς χοροπηδούσε από λακκούβα σε λακκούβα και οδηγός του πάλευε να το κρατήσει στον δρόμο! Η νέα γενιά των αυτοκίνητων της KIA μοιάζει με την παλιά μόνο στην χαμηλή τιμή. Από εκεί και πέρα….Χάος! Με το Ceed η ΚΙΑ κοιτά στα μάτια -χωρίς ντροπούλες -αυτοκίνητα ορόσημο στην κατηγορία, όπως είναι το Golf, και εστιάζει για πρώτη φορά πέρα από την καλή σχέση τιμής/ αυτοκίνητο σε όλα εκείνα που ενδιαφέρουν τον ευρωπαίο καταναλωτή-δηλαδή την ασφάλεια και την οικονομία. Με~€14,000 που κοστίζει το Ceed προσφέρει χώρους, οικονομία και μια αξιόλογη οδική συμπεριφορά κάνοντας μόνο κάποιες ποιοτικές παραχωρήσεις σε κάποια πραγματικά ανούσια πλαστικά και στην ποιότητα συναρμολόγησης του εσωτερικού. Δεν μπορώ να κρύψω το γεγονός ότι ακόμα και εάν δεν συμπεριλάβω την χαμηλή τιμή του στα δεδομένα θεωρώ το Ceed σαν μια πολύ δυνατή πρόταση στην κατηγορία του. Πέρα από τι πιστεύω εγώ, η αλήθεια είναι ότι το Ceed είναι με διαφορά το καλύτερο ΚΙΑ που φτιάχτηκε ποτέ!
Δεν με ευχαρίστησε
  • Η μέτρια ποιότητα στα πλαστικά του εσωτερικού.
  • Η έλλειψη ESP και οι κλίσεις στις στροφές.
Θα θυμάμαι
  • Τον δυνατό και οικονομικό κινητήρα.
  • Την ισορροπημένη οδική συμπεριφορά.
Ισμήνη Φαμπιάτου

27 Comments:

  • Αγαπητή Ισμήνη, με μεγάλη ανακούφιση διαπίστωσα ότι στο δρόμο οδηγείς σύμφωνα με το νέο αυστηρό κώδικα. Φαντάσου να σου έδιναν και καμιά έκδοση με μεγαλύτερο κινητήρα. Άκου λέει έχει αστάθεια μετά τα 160 χλμ! Ε! Μα το Ceed πήρες να οδηγήσεις, όχι τη Buggati Veyron! Εντάξει πέρα από την πλάκα νομίζω ότι κάνεις πάρα πολύ καλά που δοκιμάζεις κατ' αυτόν τον τρόπο τα αυτοκίνητα και μπορείς να καταθέσεις την προσωπική σου εμπειρία για όποιον ενδιαφέρεται. Καλά χιλιόμετρα και τον υιό (ελπίζω) στο ειδικό κάθισμα για να μπορεί να θαυμάζει τη μαμά του να ξεβρακώνει (ας μου επιτραπεί η έκφραση) διάφορους "Ιππότες της ασφάλτου" και όταν λέω ιππότες δεν εννοώ αυτούς που θα σου παραχωρήσουν τη θέση τους για παρκάρισμα ή προτεραιότητα σε διασταύρωση!! Α! Κάτι τελευταίο. Δε γράφεις σε ποιές περιοχές κινείσαι συνήθως για να μην έχουμε καμιά συνάντηση... υψηλών ταχυτήτων! :)

    By Blogger insider, at 2:19 PM  

  • Ο μικρός είναι πάντα στο ειδικο καθισματάκι!

    Κινούμαι....άρα υπάρχω!
    ;)

    By Blogger if, at 2:46 PM  

  • Άψογη, άψογη! Λίγα λόγια και σταράτα! :) Την ενημέρωση την ήθελα για να μην υποστώ καμιά ταπείνωση κάνοντας την υπόθεση "γυναίκα οδηγός, σιγά μη με προσπεράσει"! lol

    By Blogger insider, at 2:59 PM  

  • ΜΟΛΙΣ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ ΚΙΑ CEED.ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΣ ΦΑΜΠΙΑΤΟΥ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΖΟΡΙΣΕΙΣ.Η ΠΙΣΩ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ.ΚΟΙΤΑΞΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΔΙΟΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΟΔΗΓΟΥΣΑ 1600 ΚΑΙ ΟΧΙ 1400ΑΡΙ!
    ΤΟ ΝΙΩΘΕΙΣ ΣΤΙΒΑΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 140-145 ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ 160 ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ. Η ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕ 4 ΕΠΙΒΑΤΕΣ.ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ Η ΤΙΜΗ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΠΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΗΔΗ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ GOLF.ΖΗΤΑΩ ΑΠΟ ΤΗ ΚΙΑ ΔΥΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ.1. ΗΛΕΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ. 2.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΣΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ.
    GEORGE

    By Anonymous Anonymous, at 11:50 PM  

  • Καλησπέρα κ. Φαμπιάτου,
    είμαι ένας υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου για μετακίνηση και οχι για να το βλέπω.Το όχημα θα υπόκειται σε χρήση οχι τόσο εκτεταμένη χρονικά όσο απο άποψης απόστασης.Δηλαδή τα 1000-1200 klm θα είναι η μέση εβδομαδιαία απόσταση που θα διανύω. Τα χρήματα ούτως ή άλλως δεν υπάρχουν οπότε ...χρηματοδότηση. Έτσι ήθελα να ρωτήσω το εξής: Γλυκοκοιτάζω το ceed ως τίμια προσφορά αλλά με 2 χιλιάδες λιγότερες έχω το getz. και πριν φωνάξει κανείς το μπόγια διευκρινίζω πως το θέμα μου είναι η μεταφορά και οχι τα υπόλοιπα. Απο άποψη κλίσεων και ποιότητας κύλισης σε ταχύτητες εθνικής οδού, ποιό θα προκρίνατε?
    Με απασχολεί το γεγονός πως το getz βέβαια έχει κινητήτρα παλίοτερης τεχνολογίας και δεν έχει και τα 7 χρόνια του ceed.
    οποιαδήποτε απάντηση θα βοηθήσει πολύ έναν μπερδεμένο νέο!!!

    By Anonymous Anonymous, at 8:31 PM  

  • Θα ήθελα να σας πω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκίνητων καθώς το ένα εκφράζει την παλαιά σχολή της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας και το άλλο την νέα. Η νέα να φανταστείτε χτυπιέται στα ίσια με την πιο σύγχρονη ευρωπαϊκή και καλο είναι να γνωρίζετε ότιτο ΚΙΑ δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τον ανταγωνισμό του, ενώ το Getz είναι ξεπερασμένο. Να μην μιλήσουμε για τους χώρους και την παθητική ασφάλεια … Μέσα σε αυτό το αυτοκίνητο θα ταξιδέψετε τους αγαπημένους ανθρώπους σας και η διαφορά στην συμπεριφορά και την ασφάλεια είναι πώς να το πω…. αβυσσαλέα ! Ειδικά εάν το πάρετε με χρηματοδότηση η διάφορα στην δόση δεν θα ξεπερνά τα 30-40 ευρώ τον μήνα, ενώ όταν αποπληρώσετε τις 60 δόσεις στην μια περίπτωση θα έχετε ένα αυτοκίνητο που θα πρέπει να το αποσύρετε ενώ στην περίπτωση του ΚΙΑ θα πάρετε και κάποια χρήματα από την μεταπώληση του. Μην το συζητάτε σήμερα του ceed είναι στην Ελλάδα το αυτοκίνητο της χρονιάς, ενώ το Getz Getz περιμένει καρτερικά τον αντικαταστάτη του. Καλοτάξιδο το νέο σας ΚΙΑ!
    ΙΦ

    By Blogger if, at 10:36 PM  

  • Πολυ καλο αρθρο και αληθινο.Το ceed δειχνει καλη προταση.Το διλλημα μου ομως ειναι 1.6 ή 1.4? Πολλοι λενε δεν αξιζει η χρηματικη διαφορα οσον αφορα τις επιδοσεις.Και με τα λεφτα για 1.6 θα προτιμουσα το 308.Αυτο που με προβληματιζει καπως ειναι η ροπη του 1.4 Στις χαμηλες χανει??

    By Blogger Vasilis, at 11:17 PM  

  • Γειά σας. Πολύ καλό review. Λοιπόν εγώ δεν έχω ιδέα από αυτοκίνητα, οδηγώ εδώ και 10 χρόνια ένα μεταχειρισμένο κτλ
    Μάλλον θα πάρω το ceed, είναι value και μ αρέσει.
    2 Ερωτήσεις: (στα όρια του ρητορικού ;)
    *Άραγε, να μπορεί να ξεκουραστεί κανείς μέσα στο ceed?.. προσωπικά αυτή η ευκολία μου είναι απαραίτητη. θα το δω και στην αντιπροσωπεία..
    *Θα το αγοράσω cash. Τι deal μπορώ να πετύχω άραγε.. Τα 300€ έκπτωση μου μοιάζουν λίγα :)

    By Anonymous Anonymous, at 8:17 AM  

  • Είμαι κάτοχος ενός cee'd 1.4 style (5500km) και μπορώ να δηλώσω απόλυτα ικανοποιημένος. Η μόνη ένσταση που έχω ως προς το άρθριο είναι η κατανάλωση. Το έστρωσα ακολουθόντας σχεδόν τυφλά τις ενδείξεις του κατασκευαστή, αν και στην αντιπροσ. μου είπαν πως δεν χρειάζεται να κανω κάτι το ιδιαίτερο. Στο δρομολόγιο Βέροια-Θεσ/κη (εθνική-εγνατία χωρίς ανηφόρες κτλ) που κάνω σχεδόν καθημερινά τους τελευταίους 2 μήνες η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 8,2-8,5lt/100km με μέγιστη ταχύτητα 130-140 χλμ/ώρα. Απλά μου φάνηκε περίεργο να καταναλώνεις 7,5lt με 160 χλμ!!

    By Blogger Σταύρος Κεντεποζίδης, at 6:23 PM  

  • EIMAI KATOXOS ENOS CEED 1,4 HEART GIA 35000KLM.GRHGORO(ANETA KRATAS OPOIA TAXYTHTA THELEIS STO DROMO) STATHERO(DEN PLEEI AKOMA K SE TAXYTHTES KONTA STHN TELIKH,AN K KALO THA EINAI STOYS ELLHNIKOYS DROMOYS NA TO APOFEYGETE) OIKONOMIKO(TAXIDI ATHINA XALKIDIKH PERYSI ME MESH WRIAIA TAXYTHTA 120 ME 140KLM/H KATANALWSH APO 6.8 WS 7,2 LT/100KLM)ME MIKROENSTASEIS GIA TA PLAINA PLASTIKA STIS PORTES POY FTHEIRONTAI,TO CD POY AN ALLAXEIS SYNEXOMENA TRAGOYDIA MP3 KOLLAEI, TO SKORTSARISMA TOY KINHTHRA SE XAMHLES STROFES ME TO A/C ANAMMENO TOTE XARHKA POY PHRA TO CEED,GIATI ME PAEI OPOY THELW ME OSA PRAGMATA THELW ME ASFALEIA K OIKONOMIA.EYXARISTW K KALA KLM SE OLOYS

    By Anonymous Anonymous, at 11:07 PM  

  • This comment has been removed by the author.

    By Blogger Argiro, at 9:49 PM  

  • Καλησπέρα κα Φαμπιάτου. Σκέφτομαι ν'αγοράσω το ceed το passion με τελική τιμή με χρηματοδότηση 19300 χωρίς προκαταβολή. Πείτε μου τη γνώμη σας, σας παρακαλώ. Αξίζει ή θα το μετανιώσω;
    Με εκτίμηση, Αργυρώ

    By Blogger Argiro, at 9:50 PM  

  • Παιδια οτι κ να γινει το αυτοκινητο ειναι ΚΙΑ,εμενα δεν με νοιαζει ουτε η καταναλωση αλλα ουτε η τελικη!!εχω ενα FORD ESCORT COSWORD 2.0 288hp k ena FIAT PUNTO!!!!To Ceed ειναι για καποιον που δεν θελει καποιο σοβαρο αυτοκινητο κ το θελει απλα για την βολτα του!!!!lol

    By Anonymous Anonymous, at 11:39 AM  

  • εχω ενα ford escort cosword εδω και αρκετα χρονια.δε το αλλαζω μονο και μονο επειδη ηταν τ αγαπημενο αμαξι του πατερα μου.να τα βρασω τα 220 αλογα αμα ειναι να καιει 18 λιτρα στα 100 με μεση ωριαια τα 80 και να συμπληρωνω 1500 ml λαδι σε καθε γεμισμα.ceed και παλι ceed φιλοι μου

    By Anonymous Anonymous, at 5:56 PM  

  • Πες τα ρε Ανωνυμε, ΠΕΣ ΤΑ που να πάρει και να σηκώσει!

    Λοιπον, να τα πάρουμε ενα ενα, γιατι η κατασταση εχει μπλεξει και διαβασα παραπανω ανακριβειες που δεν τιμουν το χωρο του αυτοκινητου.

    Ονομάζομαι Α.Ρ. και οσοι ασχολούνται σιγουρα με αναγνωρίζουν πισω απο τα αρχικα...

    16 χρόνια στο εργοστάσιο της Φιατ στο Τορίνο και 6 χρονια στην Πεζώ, στη Λυόν, στην επισκευή των εκτός δρόμου αγωνιστικών.

    Το FORD ESCORT COSWORD 2.0 ειναι απο τα πιο ζημιάρικα αμάξια. Στο εργοστάσιο το λέγαμε "λογαριασμό", γιατι για να το χεις πρεπει να εχεις και μεγαλο λογαριασμό. Σε στελνει για σασμάν στα 100.000 χλμ, για μηχανή στις 200.000 και ενιοτε σπαει το διαφορικό, ασχετως αν του κανεις κανονικα τα σερβις του. Αυτά τα ολιγα, αν και για τους ανθρωπους του χωρου, αυτά ειναι μαρμελάδα στη φρυγανιά τους...
    Μακρυά απο αυτό τ αμάξι.

    By Anonymous Anonymous, at 12:38 AM  

  • παιδες καλησπερα,Α.Ρ. δε μας εχεις συνηθησει στην παρουσια σου στα φορουμ.τεσπα θα διαφωνησω με την αποψη σου για το cosword,τα χιλιομετρα που εγραψες ειναι δια του 2 στην καλυτερη.Με το τιμολογιο απο το Τορινο τι εγινε παρεπιπτοντως τους το ετριψες στη μουρη?Παρτε ceed και θα με θυμηθειτε οταν θα ξεχνατε να βαλετε βενζινη.(και θα μενετε στο δρομο)

    By Anonymous Anonymous, at 11:05 PM  

  • Περιμένω το ceed από μέρα σε μέρα... ελπίζω να με δικαιώσει. Όσο για το Ford δεν είναι cosword, ουτε cosexcel... cosworth είναι....

    By Anonymous Anonymous, at 12:50 AM  

  • αυτα να πάτε να τα πειτε στο Γιαννάκη, που ακομα θυμάται τα γαλονια που ηπιε.... Ξέρετε τι εννοώ, δεν θελω να κανω διαφημιση.
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,

    Φιλάκια πολλά,

    Α.Ρ. ορκισμενος εχθρός του κοσγουοντ. ή οπως αλλιως λεγετα

    By Anonymous Anonymous, at 10:07 PM  

  • καποιοι ανθρωποι οταν δεν ξερουν δεν πρεπει να μιλανε.
    1)το cosword δεν ειναι της ford αλλα της proxim-3d.τωρα για το cosworth φιλε μου 18 χρονια στα ραλλυ δε το ξεχναω ευκολα οποως και ο Α.Ρ ο οποιος μου φαινεται γνωστης

    By Anonymous Anonymous, at 10:09 PM  

  • Καλά θα φάμε την γλώσσα μας αλλά δεν είμαι εγώ αυτός που μίλησε εδώ για ford "cosword". Ρίξε μια ματιά παραπάνω να καταλάβεις.....Φαντάζομαι πως δεν πρέπει να περάσω 18 χρόνια στα ράλλυ για να ξέρω πως λέγεται ένα αυτοκίνητο...σωστά;

    By Anonymous Anonymous, at 2:39 AM  

  • καλά ρε μεγάλε κι εσύ ο από πανω... τι ασχολείσαι;βλέπεις δύο συνεχόμενα posts 10:07 και 10:09 και ψαρώνεις; πόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβεις ο,τι τα γράφει το ίδιο άτομο; πλέκει και το εγκώμιο του εαυτού του και καθαρίζει...

    By Anonymous Anonymous, at 2:29 PM  

  • Ισμήνη μήπως έχεις οδηγήσει το proceed? Αν ναι ποιά η άποψή σου? Θέλω να ελέγξω λίγο την κρίση σου με τα δικά μου μέτρα αφού έχω οδηγήσει λίγο το ceed και αρκετά καλύτερα το proceed 1.4.

    By Blogger maddim, at 9:18 PM  

  • Ως ιδιοκτήτης του Ceed XL 1.6 εδώ κι ένα χρόνο, με εξαίρεση την θήκη γυαλιών που είχε εξαρχής πρόβλημα αλλά μου την άλλαξαν, όλα καλά. Είχα κι εγώ ένα περίεργο τρίξιμο στην κονσόλα με τα πολλά χιλιόμετρα, αλλά τελικά το έλυσα σηκώνοντας το χέρι μου από το λεβιέ των ταχυτήτων και βάζοντάς το πάνω στο τιμόνι. (Σοβαρολογώ :)

    By Blogger ΤΖΩΤΖΙΟΥ, at 12:30 AM  

  • FORD COSWORTH SIERRA FOR EVER .
    TO PERNEIS AYTO TO AMAKSI GIA GOYSTA OXI GIA FLORISTIKA PRAMATA

    By Anonymous Anonymous, at 1:51 PM  

  • ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΙΑ SEED 1.4 ΜΟΝΤΕΛΟ 2008, ΜΕ 42000ΧΙΛ. ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. ΟΝΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΔΙΓΗΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΣΦΙΧΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΚΑΛΟ ΣΑΣΜΑΝ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ, ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 20.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΚΟΥΓΑ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ,ΜΟΥ ΤΟ ΛΑΔΩΣΑΝ, ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ, ΤΟ ΞΑΝΑ ΕΚΑΝΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 35.000 ΧΙΛ. ΤΟ ΞΑΝΑΠΗΓΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑΞΑΝ ΕΝΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ.. ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕ Η ΕΓΓΥΗΣΗ, ΕΠΙΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΞΕΚΟΛΗΣΗ Η ΠΛΑΦΟΝΙΕΡΑ ΜΟΥ ,ΜΕ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ, ΤΗΝ ΚΑΛΥΠΤΗ Η ΕΓΓΥΗΣΗ, ΑΚΟΥΩ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΡΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ, ΤΟ ΤΡΙΞΙΜΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ 70ΧΙΛ, ΚΑΙ ΠΑΝΩ, ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ, ΠΑΝΤΟΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΙ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!! ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΤΟΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ....

    By Anonymous Anonymous, at 11:34 PM  

  • Εγώ είμαι μόλις 15 και θέλω το Proceed σαν τρελός!!! Άσπρο, είτε 1.400 είτε 1.600 (μόνο στα πολλά χλμ. φαίνεται η διαφορά των δυο κινητήρων)και κατά προτίμηση με τις 17αρες πανέμορφες 5άκτινες ζάντες. Προσπαθώ να ξεκολλήσω από αυτό το αμάξι αλλά και πάλι σε αυτό ξαναγυρνάω!! Μου φαίνεται πανέμορφο το πίσω μέρος του που μου φτιάχνει την ψυχολογία!! Εδώ μιλάει η καρδιά, αλλά και η λογική... Πού αλλού θα βρείς 7 χρόνια εγγύηση?? Το έχει κι ο θείος μου σε 1.6 SC3, ανθρακί. Ψοφάω να πηγαίνουμε βόλτες! Το αμάξι έχει εξαιρετικό κράτημα και κύλιση, και ενώ είναι κάπως θορυβώδες, δεν με χαλάει καθόλου η χροιά του ήχου του (εντάξει, δεν είναι και Alfa Romeo Boxer!!). Ίσα ίσα, αξιοποιείς και την θύρα USB αλλά και το πολύ καλό ηχοσύστημα!! Είναι λοιπόν ένα αμάξι που στοχεύω να είναι και το πρώτο μου. Ακόμη και ως μεταχειρισμένο! Και νομίζω ότι τότε θα το έχουν βγάλει και με το καινούριο μοτερ του Hyundai ix35, με τους 135 ίππους και την πολύ καλή ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών. Ήδη έχουν βγάλει 6τάχυτο κιβώτιο στο 126αρι proceed. Σε όσους έχουν το κόμπλεξ ότι ''είναι ΚΙΑ'', ας μας αφήσουν να το χαιρόμαστε και να πάνε να παίξουν με τα κουβαδάκια τους (συνήθως οι φανατικοί των VW επηρεάζονται απ' το σήμα, λες και το δικό τους είναι κανα καλύτερο, κανα πολυτελές, το Αυτοκίνητο του Λαού...)

    By Anonymous TasosK, at 1:40 AM  

  • Τσακαλια εγω εχω το pro ceed 1,6 και απολυτα ικανοποιημενος απο τα τεσσερα χρονια που το εχω. Το μοναδικο προβλημα.που εντωπισα πριν απο λιγες μερες ειναι ενα φουσκωμα στο ταμπλω. Πηγα στην εταιρια και μου ειπαν πως παμε ζε αλλαγη με εγγυηση. Πειτε μου την εμπειρια σας...

    By Anonymous Anonymous, at 10:24 AM  

Post a Comment



<< Home